Friday, June 17, 2011

AnDaI Di TaNya TeNtanG MInatku...INi JaWaPaNnYa...


disebelah merupakan ilustrasi gambar saya sedang memegang 2 jenis ubat herba. inilah jawapan yang bakal saye berikan kepada anda..mungkin kehidupan kita tidak lekang dari pelbagai masalah maka saya lebih cenderung ke arah kajian dalam kehidupan.

untuk pengetahuan anda semua, saya sendiri adalah pengusaha ubat tradisional herba. usia bukan persoalan dan alasan untuk saya mengatakan tidak pada minat yang keterlaluan ini. sekarang saya mempunyai 4 jenis ubat herba 100% berasaskan rempah ratus dan akar kayu asli. jika di tanya bagaimana saya melakukan semua ini? pada usia saya 12 tahun lagi ibu mula membuat herba ini secara kecil-kecilan.
setakat ini tiada sebarang kesan sampingan yang diterima dari penguna malah mereka merasa berpuas hati dengan hasil yang diperolehi.

saya di sini sekadar berkongsi akan hasil setelah menggunakan produk herba ini, kata orang setiap produk yang bakal di jual kita perlu menggunakannya terlebih dahulu, ini salah satu strategi dalam pemasaran. setelah melihat akan keberkesanan herba tersebut saya mula terfikir untuk mengeluarkan ia dari takuk lama.

insyaalah jika mempunyai modal yang besar,saya akan cuba memasarkan produk saya ini secara meluas. setiap langkah perlu dikaji agar tindak tanduk berhasil dengan jayanya..kesejahteraan masyarakat adalah aset dalam sesebuah perniagaan malah ia merupakan tonggak dalam memberikan kesihatan yang maksima kepada penerima.kitaran hidup manusia yang lebih memberikan manfaat di anggap sebagai satu kelebihan pada mereka yang bergelar insan.

antara kelebihan produk herba ini adalah:
1) melegakan senggugut dan menghilangkan masalah keputihan
2) melancarkan perjalanan haid
3) buang angin dalam badan & meningkatkan tenaga batin
4) melegakan sakit kepala, otot & sendi
5) membantu mengempiskan perut nd mengurangkan keletihan badan
6) untuk kesihatan dalaman wanita
7) awet muda

setiap orang yang mengambil herba ini merasai pelbagai pengalaman dan manfaat tersendiri.

1 comment:

  1. teruskn pencapaian anda dan insallah pasti kejayaan akan tiba jua

    ReplyDelete